وبلاگ جوانان

وبلاگ جوانان

جدیدترین و بهترین وبلاگ ایران

ترفند
مشاهده صورت حساب قبض موبایلتان و حتی دوستانتان از طریق اینترنت
 
یکی از کاربردی ترین قابلیتهایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است که بسیاری از مشترکین از آن بی خبر هستند امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت میباشد. این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!
بدین منظور:
کافی است به آدرس http://217.218.110.147/billing بروید.
در این صفحه در قسمت " تلفن همراه" شماره تلفن همراه خود را بدون 0 اول یعنی به عنوان مثال به شکل 9123456789 وارد نمایید.
در قسمت "کدپستی" ، کد پستی 10 رقمی خود را که بر روی قبض موبایل پیشین خود نیز درج شده است را وارد کنید.
در قسمت آخر هم کاراکترهای تصویری که مشاهده میکنید را وارد کنید و روی دکمه "جستجو ... " کلیک کنید تا صورتحساب آخرین دوره تلفن همراه خود را مشاهده کنید.
لازم به ذکر است در صوتی که از کدپستی اطلاع ندارید ، کافی است به آدرس http://eservice.iran.ir/web/guest/post مراجعه کنید.
اکنون میتوانید تنها با وارد کردن شماره تلفن محل سکونت ، کدپستی را دریافت کنید.
 
 عضویت در گروه گل یاس
 
 
 
زنده کردن باتری های مرده لپ تاپ، به روشی اعجاب انگیز!
 
باتری های معمولی لپ تاپ نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از 1 تا 2 سال کار مداوم ، کارایی اصلی خودشان را از دست میدهند و در نهایت تنها میتوانند 10 تا 15 دقیقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید، چرا که مجددأ باتری میتواند 1 الی 2 ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.
برای اینکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهید!
کافی است باتری را به مدت 14 الی 15 ساعت در داخل فریزر قرار دهید!
تا باتری لپ تاپ شما کاملأ فریز شود!
سپس باتری را 3 الی 4 بار شارژ و دشارژ نمایید.
اکنون باتری لپتاپ شما پس از گذراندن یک خواب زمستانی جان تازه ای پیدا کرده است و میتوانید بیش از گذشته برای شما کار کند.
شاید از این عمل تعجب کنید و ارتباطی بین این دو کار نیابید.
اما جالب است بدانید که این کار پایه و اساسی کاملأ علمی دارد، چرا که همانطور میدانید به طور کلی در اجسام مختلف به دلیل لرزش طبیعی مولکولها جریان برق به راحتی از آنها عبور نمی کند. این مشکل در اجسام رسانا کمتر است، زیرا مولکول ها به شکل منظم قرار می گیرند و جریان راحت تر عبور می کند، اما برای ابر رسانا کردن باید جسم رو سرد نمود تا لرزش مولکولها کمتر شود (این لرزش هیچ گاه صفر نخواهد شد، مگر در صفر مطلق یعنی 273- درجه سانتیگراد که البته تا امروز دست نیافتنی باقی مانده است)، در نتیجه سرعت و کیفیت عبور جریان بهتر خواهد شود. دلیل بهتر کار کردن سی پی یو در درمای پایین نیز همین موضوع است.
این موضوع توسط وب سایت پی سی ترفند عملأ بر روی باتری یک لپ تاپ HP تست شد، باتری که پس 1سال و نیم کارکرد، تنها به مدت 10 دقیقه شارژ را نگه میداشت، پس از اجرای این ترفند ، پس از اولین شارژ توانست 45 دقیقه و در دفعات بعدی تا 1.5 تا 2 ساعت شارژ را نگاه دارد.
از این موضوع و به نوعی نوآوری میتوان حتی در مورد هارد دیسک هم استفاده کرد ، هاردی که کار نمیکند را در صورتی که 10 تا 15 ساعت در فریزر فریز نمایید و سپس وصل نمایید را نیز میتوان با این روش بازیابی کرد.
همچنین برای تثبیت این موضوع، ویدئویی نیز در سایت Metacafe منتشر شده است که کلیه عملیات به شکل تصویری قابل مشاهده است. این ویدئوی آنلاین در سیستم به اشتراک گذاری ویدئوی Metacafe به نشانی http://www.metacafe.com/watch/781300/reviv..._laptop_batteryدر دسترس است.
لازم به ذکر است تا باتری شما دچار مشکل نشده است این ترفند را بر روی آن اجرا نکنید. همچنین این تنها بر روی باتری لپ تاپ تست شده است، طبعأ امکان این کار بر روی همه باتری های لوازم الکترونیکی یا خود آنها وجود ندارد، مگر دستگاه هایی که ساختاری همانند باتری های لپ تاپ داشته باشند.
 
عضویت در گروه گل یاس
 
 
قرار دادن شکلک به جای نام بلوتوث
 
ابتدا به این ادرس در کامپیوتر رفته:
 start/all programs/accessories/system tools/character map
و بر روی Character Map کلیک کنید و فونت Arial را انتخاب می کنید.
در میان لیست نمایش داده شده، عکسهای مورد نظر رو انتخاب کرده دکمه select رو بزنین بعد از انتخاب چند عکس از این جا دکمه Copy رو بزنید. سپس یک فایل رو انتخاب کنید این فایل میتونه عکس یا موزیک یا Text باشه، حالا روی فایل انتخابی راست کلیک کرده و Rename رو بزنید حالا به روی متن انتخاب شده راست کلیک کرده و گزینه Past رو کلیک کنید تا اون عکسها به جای اسم فایل درج بشه حالا مشاهده می کنید که اسم فایل تون به شکلک های انتخاب شده در اومده. فایل مورد نظر را به گوشیتون منتقل می کنید. توی گوشی فایل رو پیدا کنید و با کپی کردن اسم فایل و رفتن به بلوتوث اسم بلوتوث رو عوض کنید. حالا اسم بلوتوث شما به شکل این عکس دراومده.
 
عضویت در گروه گل یاس
 
 
 
یک ترفند بامزه در صفحه دسکتاپ ویندوز
 
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید.
 
بدین منظور:
ابتدا به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید.
اکنون کلید PrtScr را بر روی کیبورد بزنید و از صفحه دسکتاپ عکس بگیرید.
از منوی Start به All Programs > Accessories رفته و بر روی Paint کلیک کنید تا Paint ویندوز اجرا شود.
در محیط Paint، کلیدهای ترکیبی Ctrl+V را فشار دهید و یا از منوی Edit بر روی Paste کلیک کنید تا عکسی که گرفته‌اید وارد برنامه شود.
حال از منوی File بر روی Save as کلیک نموده و فایل را با نام دلخواه و فرمت BMP در محلی ذخیره نمایید.
سپس از نرم افزار Paint خارج شوید.
اکنون بر روی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک کرده و از منوی Arrange Icons By بر روی Show Desktop Icons کلیک نمایید تا تیک آن برداشته شود.
خواهید دید که کلیه آیکن‌های موجود در صفحه دسکتاپ ناپدید می‌شود.
در ادامه کار بر روی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.
در پنجره Display Properties، به تب Desktop رفته و بر روی دکمه Browse کلیک کنید.
سپس تصویری که توسط Paint ذخیره کرده‌اید را انتخاب کرده و بر روی دکمه Open کلیک کنید.
در پایان بر روی OK کلیک کرده و به صفحه دسکتاپ برگردید.
حتماً متوجه شدید که چه اتفاقی افتاده است! اگر متوجه نشدید سعی کنید در صفحه دسکتاپ بر روی یکی از شورتکات‌های موجود کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. قطعأ غیر ممکن است!  در اصل شما تصویری غیر واقعی از صفحه دسکتاپ را به عنوان تصویر پشت زمینه قرار دادید و آیکن‌های دسکتاپ را نیز ناپدید کردید و حاصل چیزی است که می‌بینید.
حال فرض کنید سیستم را ترک کرده‌اید و شخص دیگری با سیستم کار می‌کند. قطعأ گیج خواهد شد! چرا که هر چه سعی میکند نمیتواند آیکن‌های صفحه دسکتاپ را انتخاب کند. در صورتی که سیستم هنگ نکرده و سایر قسمت‌ها به خوبی کار می‌کند.
از این ترفند می‌توانید برای شوخی با دوستان در مکان‌های عمومی نظیر کافی‌نت ها و سایت کامپیوتر دانشگاه استفاده کنید.
برای بازگرداندن به حالت اولیه، کافی است یک تصویر دیگر را به عنوان تصویر پیش‌ زمینه ویندوز قرار دهید و مجدد Show Desktop Icons را فعال کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 / 7 / 1390برچسب:ترفند جدید,ترفند تلفن,ترفند موبایل,ترفند ویندوز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

...درود... امیدوارم از مطالب این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید لطفا این وب سایت را از نظرات خودتان محروم نکنید با تشکر ... مدیریت وبلاگ : امیرحسین شریفیان


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , master68.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM