وبلاگ جوانان

جدیدترین و بهترین وبلاگ ایران

قلیان USB

قلیان USB هم به لطف چینی ها وارد شد!

قلیان USB

این قلیان به جای ذغال از کابل خروجی بدنه خود بهره می برد که به پورت یو اس بی و یا به آداپتور مخصوص که همراه این مجموعه می باشد وصل می شود. سپس المنت موجود در سر قلیان گرم شده تا به دمای معمول برسد در آنصورت قابل استفاده میشود یعنی تقریبا ۳۰ ثانیه.لازم به ذکر است که تنباکو بصورت معمولی گذاشته می شود و همینطور این موضوع راجع به آب هم اینگونه است.
گفتنی است این قلیان محصول کشور چین است که از دبی وارد می شود. قیمت خرید این قلیان در دبی تقریبا ۴۰ هزار تومان است.

نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: سه شنبه 29 / 3 / 1390برچسب:قلیان USB هم به لطف چینی ها وارد شد,قلیان ,USB,جدیدترین نوع قلیان,قلیان های طرح جدید,قلیان جدید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کنسرت رقص در تهران بامجوز ارشاد !

کنسرت رقص در تهران بامجوز ارشاد !

کنسرت رقص درتهران بامجوزارشاد؟+عکس  |Www.FunRooz.Comبه گزارش جهان “هایده کیشی پور” یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران است که به تدریس انواع رقص های ایرانی و خارجی در کشور می پردازد. علاوه بر آن گروه رقصنده که به سرپرستی وی و دخترش “هدیه” به انجام حرکات موزون می پردازند، در بسیاری از مراسم و به مناسبت های مختلف شرکت کرده و به تبلیغ فعالیت های این گروه در سراسر تهران اقدام می کنند.

“هایده کیشی پور” که به گفته خود هم دوره و هم کلاس یکی از رقصنده های ایرانی قبل از انقلاب به نام (م.ح) است که در حال حاضر در غرب به سر می برد، کلاس های رقص خود را در نواحی مختلف تهران مانند میرداماد و جردن برگزار و برای هردوره کلاس های خود هزینه های هنگفتی از داوطلبین دریافت می کند. علاوه بر آن برخی از اعضای گروه وی هر از چند گاهی با سفر به یکی از کشورهای خارجی، رقص های جدیدی را آموزش دیده و پس از مراجعت به ایران، این رقص ها را به دختران ایرانی تعلیم می دهند.

نکته جالب توجه در این میان اینست که برخی از ارگان های رسمی کشور در برخی از همایش ها و برنامه های خود که برای بانوان برگزار می کنند با دعوت از گروه”هدیه و هایده کیشی پور” خود به خود برای انجام فعالیت های این گروه تبلیغ می کنند که نمونه آنها افتتاح برخی از پروژه ها در پارک بانوان تهران به همراه هنرنمایی این گروه در میان برخی از مسئولان زن در شهرداری بود.

برگزاری مسابقات رقص در همایش ها، برگزاری شوهای لباس، برگزاری شوهای لوازم آرایش و تربیت دخترانی که شغل آنها رقصندگی است از فعالیت های سرپرست گروهی است که ۱۹ خردادماه در تالاروحدت تهران برنامه اجرا خواهند کرد.

و اما سوال اساسی اینجاست که چرا فردی به راحتی مجوز کنسرت در یکی از معروفترین تالارهای تهران را گرفته و با گروه خود به اجرای برنامه می پردازند؟

گفته شده است که این کنسرت رقص برای حمایت از مردم مستضعف و نیازمند برگزار می شود.بد نیست مسئولین محترم برای علما و مراجع توضیح دهند با کدام حجت شرعی اجازه دادند برای حمایت از مردم ستم دیده! کلاس رقص در پایتخت ایران اسلامی برگزار شود.

نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: سه شنبه 29 / 3 / 1390برچسب:کنسرت رقص در تهران,رقص,کنسرت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

من اهلش نیستم!

 

نه ممنون، من اهلش نیستم!

 عکس: نه ممنون، من اهل الکل نیستم!!

نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازیگر مشهور ایرانی در سال ۹۰

لاله اسکندری، بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون به تازگی به خانه بخت رفته و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. آن طور که از شنیدهها حاکی است، همسر لاله خانم در عرصه هنر فعالیت نمیکند و شغلش آزاد است. اسکندری که این اواخر سریال «همچون سرو» را روی آنتن داشت، بیشتر از بازیگری روی هنر کاشیکاری متمرکز شده بود و چندین نمایشگاه هم برگزار کرد.

 دومین بازیگر مشهور ایرانی در سال ۹۰ عروس شد! + عکس

اسکندری سال گذشته کاشیکاری دیوار غربی بزرگراه مدرس را برعهده داشت و حدود یک ماه قبل هم کار دیوار شرقی را به اتمام رساند و قرار است نمایشگاهی هم در شهریورماه برگزار کند. پس از خبر شنیدن ازدواج بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل، این دومین خبر ازدواج بازیگران است که در سال ۹۰ به گوش رسیده است.

بیو گرافی

تاریخ تولد: ۱۳۵۴

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی

نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیر تکامل انسان ها در شرایط گوناگون

 www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COMسیر تکامل انسان www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM

به همه بازدیدکنندگان محترم پیشنهاد میکنم این مطلب رو حتما مشاهده فرمایید که بسیار جالب است

afzay.com-takamol-1.jpg

برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 / 3 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آئودي طلا 2010

آئودي طلا 2010

تصاوير زير مربوط به Audi 2010 با روكش طلا مي باشد كه از متعلق به يكي از ثروتمندان روسي ميباشد

آئودي طلا 2010

برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 / 3 / 1390برچسب:تصاویر ماشینی از جنس طلا,آئودي طلا 2010 , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز مادر مبارک

روز مادر مبارک

  SMS و کارت پستال های زیبای روز مادر 

گروه سرگرمی
تفریحی فارس پاتوق

برای مشاهده تمامی تصاویر و مطالب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 / 3 / 1390برچسب: SMS و کارت پستال های زیبای روز مادر ,عکس ویژه روز مادر,کارت پستال های ویژه روز مادر,روز مادر مبارک باد,متن های زیبا ویژ] روز مادر,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدون شرح

خانوم این امپوله میزنی؟

[تصویر: 1306071355_ampul.gif]

نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: جمعه 4 / 3 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصاوير خرمشهر از اشغال تا آزادی
نویسنده: امیرحسین ׀ تاریخ: جمعه 4 / 3 / 1390برچسب: تصاوير خرمشهر از اشغال تا آزادی , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

...درود... امیدوارم از مطالب این وبلاگ نهایت استفاده را ببرید لطفا این وب سایت را از نظرات خودتان محروم نکنید با تشکر ... مدیریت وبلاگ : امیرحسین شریفیان


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , master68.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM